ایجاد 40 هزار ظرفیت برای فعالیت دانش‌بنیان در صندوق نوآوری و شکوفایی

5 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

به گزارش روابط عمومی صندوق کریمه به نقل از خبرگزاری فارس از قم، علی وحدت ظهر امروز در دیدار با استاندار قم، صندوق نوآوری و شکوفایی را ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج و توسعه بازار، شرکت‌ها و ابزارهای مالی جدید دانست و اظهار کرد: نماینده‌های صندوق در استان‌ها مشغول فعالیت هستند که توجه به فناوری‌های جدید و رفع نیازهای ملی و منطقه‌ای و رشد هدفمند شرکت‌ها از جمله اهداف این صندوق‌ها است.

وی با بیان اینکه مسیری که کشور در 10 سال اخیر در توسعه فناوری طی کرده مسیر پخته‌ای بوده است، نقش اصلی در حوزه فناوری در راستای رفع نیازهای سرمایه‌های بزرگ را متعلق به شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد و افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف شکل‌گرفته و در استان قم 60 شرکت دانش‌بنیان وجود دارد که دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی هستند.

مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به ایجاد 40 هزار ظرفیت در این صندوق اذعان کرد: همچنین صندوق کریمه با توجه به اینکه صندوق بزرگی نبوده ولی فعالیت‌های بسیار خوبی داشته است و استان‌های دیگر را تحت پوشش قرار داده است.

وی حمایت از قشر نخبه جامعه را امری ضروری دانست و با بیان اینکه یکی از کارهایی که می‌توان در این راستا انجام داد این بوده که کاری انجام دهیم که قشر نخبه کشور نگویند که مشکل مالی داشتیم تصریح کرد: اگر این 65 شرکت دانش‌بنیانی که در قم وجود دارد به 165 شرکت برسد حمایت‌های بیشتری از آنها می‌شود.

وحدت تصریح کرد: باید ظرفیتی در استان ایجاد شود که بودجه‌های علمی و فناوری به خوبی به این شرکت‌ها اختصاص پیدا کند.

مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه همه نیازهایی که یک شرکت داشته را می‌توانیم رفع کنیم گفت: هر شرکتی که بخواهد می‌تواند تسهیلات لازم را دریافت کرده حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

آخرین اخبار

تسهیلات تبصره 16

12 ماه قبل
2 دقیقه زمان برای خواندن خبر

گام سوم افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری کریمه استان قم در سال ۱۴۰۱ 

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

گام دوم افزایش سرمایه صندوق از 101 میلیارد به 200 میلیارد ریال

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

دومین رویداد فناورانه ارائه طرح‌های سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی استان قم

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر