بخش عمده‏ای از شرکت‏ها پس از موفق شدن به تولید محصولات (کالا / خدمت) و عرضه به بازار، به تدریج با چالش‏هایی نظیر کمبود نقدینگی، تاخیر در تحویل محصول به مشتری و بازاریابی و فروش مواجه می‏شوند. تجربیات میدانی و مطالعات بین‏ المللی همگی موید این واقعیت هستند که شرکت‏ها در اکثر موارد، می‏توانند نیاز به نقدینگی را از طریق کنترل و کاهش هزینه‏ های غیرمفید و اتخاذ راهکارهایی برای بهبود شناخت مشتری و ورود به بازار، کاهش دهند. به عبارت دیگر، پرهیز از انجام هزینه‏ هایی که ارزش افزوده‏ای را برای شرکت به دنبال ندارند، خود، به عنوان یکی از راهکارهای کاهش نیاز به نقدینگی محسوب می‏شود. همچنین، قائل شدن نقش محوری به مشتری و تلاش برای اِعمال هر چه بیشتر و بهتر نظرات و علایق وی در محصولاتِ ارائه شده، در نهایت به بهبود کیفیت، جلب رضایت مشتری و افزایش فروش منجر می‏شود.

در این راستا، صندوق کریمه که به صورت حرفه‏ ای و از طریق نرم‏ افزار بومی خود اقدام به عارضه ‏یابی و سپس، توانمندسازی شرکت‏ها با هدف کاهش هزینه‏ ها و بهبود کیفیت ایشان می‏نماید، می‏تواند همراه مناسبی جهت حصول نتایج اثربخش در شرکت‏های تولیدی و خدماتی محسوب شود.


امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.