شرکت‌های دانش بنیان و خلاق تا سقف ۶۰۰میلیون‌ریال یارانه سود تسهیلات دریافت می‌کنند

5 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

به گزارش روابط عمومی صندوق کریمه به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای چارچوب سیاست‌های مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این یارانه از طریق صندوق‌های پژوهش و فناوری منتخب پرداخت شده و به تسهیلات دریافتی با موضوع صادرات و انتقال فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق،  از بانک‌ها، صندوق‌ها و نهادهای مالی تعلق می‌گیرد.

“یارانه سود تسهیلات” مبلغی است (تا سقف 60 میلیون تومان) که در صورت دریافت تسهیلات صادراتی یا انتقال فناوری از بانک‌ها، صندوق‌ها و نهادهای مالی و رعایت شرایط مندرج در مصوبه یارانه تسهیلات، شرکت مشمول استفاده از آن یارانه خواهد شد.

شرکت های برتر صادراتی تا سقف 611میلیون ریال و تنها برای قراردادهای انتقال فناوری و شرکت های توانمند صادراتی تا سقف 611میلیون ریال وشرکت های دارای پتانسیل تا سقف 411میلیون ریال امکان استفاده از مبلغ یارانه سود تسهیلات را دارند .

بدین منظور متقاضیان (شرکت های خلاق صادراتی) پس از مطالعه و احراز شرایط دستورالعمل اعطای سود تسهیلات می توانند درخواست خود را از طریق پرونده کاربری خود در سامانه bizservices.ir ارسال کنند .

رشد صادرات، اولین محموله صادراتی، حضور در کشور جدید، صادرات محصول جدید،ایجاد زیرساخت در کشور خارجی(دفتر کار، انبار، واحد تولیدی)،انعقاد قرارداد انجام پروژه در کشور خارجی،کسب رتبه های ملی، استانی و بخشی در حوزه صادرات ،انتقال فناوری و سایر موارد به تشخیص مرکز از جمله محورهای اصلی معیارهای محاسبه اعطای یارانه است .

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به  ادرس اینترنتی  air.ir/dvVF مراجعه کنند .

 

آخرین اخبار

تسهیلات تبصره 16

12 ماه قبل
2 دقیقه زمان برای خواندن خبر

گام سوم افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری کریمه استان قم در سال ۱۴۰۱ 

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

گام دوم افزایش سرمایه صندوق از 101 میلیارد به 200 میلیارد ریال

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

دومین رویداد فناورانه ارائه طرح‌های سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی استان قم

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر