«قم» میزبان زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری شد

5 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

به گزارش روابط عمومی صندوق کریمه به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه مبارکه فجر وارد استان قم شد تا ضمن بازدید از جدیدترین دستاوردهای دانش‌بنیان فعالان فناور این استان، راه را برای توسعه زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری هموار کند.

ستاری حضور و زیارت گلزار شهدا را نخستین برنامه در این استان  قرار داد و به مقام والای آنان ادای احترام کرد.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به «شهرک صنعتی شکوهیه» می‌رود تا ضمن بازدید از فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه چند شرکت‌ دانش‌بنیان مستقر در این شهرک، با فناوران به گفت‌وگو بنشیند.

در بخش دیگری از این سفر، نوآوری‌ها و استارتاپ‌هایی که در پارک علم و فناوری مستقر هستند، ضمن معرفی دستاوردهایشان نیازها و دغدغه‌هایشان را با معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در میان می‌گذارند.

دیدار و گفت و گو با بیوت و مراجع معظم قم و زیارت حضرت معصومه (س) از دیگر برنامه های معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری است.

شرکت در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان قم و سخنرانی در میان مسئولان استانی به منظور آماده‌سازی تمامی بخش‌های دست‌اندر کار استانی برای حمایت از محیط مساعد کارآفرینی و نوآوری، آغازگر بخش دوم سفر ستاری به استان قم است.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در ادامه سفر به استان قم از چند مرکز نوآور و فناور دیدن می‌کند.

بازدید از نمایشگاه شکوه چهل‌ساله انقلاب اسلامی، مرکز رشد دانشگاه قم و جامعه المصطفی العالمیه از دیگر برنامه‌های سفر معاون علمی و فناوری است.

آخرین اخبار

تسهیلات تبصره 16

12 ماه قبل
2 دقیقه زمان برای خواندن خبر

گام سوم افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری کریمه استان قم در سال ۱۴۰۱ 

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

گام دوم افزایش سرمایه صندوق از 101 میلیارد به 200 میلیارد ریال

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

دومین رویداد فناورانه ارائه طرح‌های سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی استان قم

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر