رسانه‏ ها نقش مهمی در اکوسیستم نوآوری دارند

6 سال قبل
2 دقیقه زمان برای خواندن خبر

به گزارش روابط عمومی صندوق کریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، علیرضا باباخان در بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیما قم از پارک علم و فناوری قم اظهار داشت: برای رونق اقتصاد و تولید در هر منطقه‌ای نیاز به یک اکوسیستم مالی است که صندوق پژوهش و فناوری کریمه قم این زمینه مالی را برای فعالان اقتصادی در قم فراهم می‌کند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری کریمه قم افزود: در طول سه سال و نیمی که صندوق پژوهش و فناوری کریمه قم فعالیت داشته محدوده فعالیت‌‌های خود را به قم محدود نکردیم و این صندوق به فعالان اقتصادی در 28 استان تسهیلات مالی اعطا کرده است.

باباخان تصریح کرد: 1260 شرکت فناور و دانش‌بنیان از خدمات و تسهیلات مالی صندوق پژوهش و فناوری کریمه قم در کشور استفاده کردند که این عملکرد با توجه به محدوده فعالیت این صندوق بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه صندوق پژوهش و فناوری کریمه قم توجه بسیار زیادی به جوانگرایی و استفاده از نیروی خلاق جوان در کادر خود دارد ادامه داد: میانگین سنی کارکنان در این صندوق 28 سال است و ما همواره سعی کردیم که با استفاده از انرژی این جوانان گام مهمی در خدمت به اقتصاد کشور برداشته باشیم.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری کریمه قم با بیان اینکه رسانه‌ نقش مهمی در اکوسیستم اقتصادی دارد بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند جهت‌دهی خوب و روشنی در زمینه فعالیت‌های اقتصادی داشته و مردم را به سمت سرمایه‌گذاری در این زمینه سوق دهند.

باباخان با بیان اینکه از آنجایی که شهرهای دیگر توانایی سرمایه‌گذاری در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان ندارند حدود 75 درصد هزینه‌های اکوسیستم‌اقتصادی و شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرهای تهران و البرز مصرف می‌شود، گفت: ذخیره مالی صندوق پژوهش و فناوری کریمه قم یک میلیارد تومان است اما این موسسه توانایی فعالیت با مبلغ بیش از 10 میلیارد تومان را در زمینه شرکت‌های دانش بنیان دارد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری کریمه خاطرنشان کرد: اگر صندوق پژوهش و فناوری کریمه قم بیش از پیش مورد عنایت رسانه‌ها و صدا و سیما قرار گیرد می‌تواند به ما کمک کند که در جذب منابع مالی و خدمت در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان موفق‌تر عمل کنیم.

منبع:خبرگزاری تسنیم قم

آخرین اخبار

تسهیلات تبصره 16

12 ماه قبل
2 دقیقه زمان برای خواندن خبر

گام سوم افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری کریمه استان قم در سال ۱۴۰۱ 

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

گام دوم افزایش سرمایه صندوق از 101 میلیارد به 200 میلیارد ریال

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

دومین رویداد فناورانه ارائه طرح‌های سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی استان قم

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر