صادرات نیم میلیون دلاری شرکت‌های دانش‌بنیان استان قم

6 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان قم در سال گذشته درآمدی بیش از نیم میلیون دلار از صادرات را به دست آورده است.

حسین اخوان در دومین نشست شرکت‌های دانش‌بنیان که ظهر امروز در سالن رضوان شهرداری قم به همت صندوق پژوهش وفناوری کریمه برگزار شد با اشاره به اینکه 86 شرکت در پارک علم فناوری استان قم در حال فعالیت هستند اظهار داشت: استان قم با داشتن 58 شرکت دانش‌بنیان رتبه سیزدهم را در کشور به خود اختصاص داده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با بیان اینکه امروزه شرکت‌های دانش‌بنیان استان قم نیازمند حمایت‌های نهادهای دولتی هستند، افزود: شرکت‌های پارک علم و فناوری استان قم در سال گذشته درآمدی بیش از نیم میلیون دلار از صادرات را به دست آورده است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت‌ها تا حدودی نقش مؤثری در اشتغال‌زایی استان داشته‌اند، گفت: تعداد کارشناسان شرکت‌های تحت پوشش پارک علم و فناوری استان قم در این مدت دو برابر شده است.

اخوان با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری و صندوق کریمه قصد حمایت از شرکت‌ها را دارند، عنوان کرد: در راستای هدف این دو نهاد قصد داریم فرصت‌ها را به شرکت‌های دانش‌بنیان استان قم معرفی کنیم.

آخرین اخبار

تسهیلات تبصره 16

12 ماه قبل
2 دقیقه زمان برای خواندن خبر

گام سوم افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری کریمه استان قم در سال ۱۴۰۱ 

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

گام دوم افزایش سرمایه صندوق از 101 میلیارد به 200 میلیارد ریال

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

دومین رویداد فناورانه ارائه طرح‌های سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی استان قم

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر