کارآفرینان حقیقی در رسانه‌ها معرفی شوند

5 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

به گزارش روابط عمومی صندوق کریمه به نقل از خبرگزاری ایرنا، علیرضا باباخان روز  پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کارآفرینان واقعی افرادی هستند که بافاصله گرفتن از کپی کاری به سمت نوآوری و تولید محصولات موردنیاز کشور پیش می‌روند و این کار در شرایط تحریم از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است که باید ارزش آن در رسانه‌ها برای مردم تبیین شود.

وی افزود: کارآفرینان حقیقی،‌ نخبگان علمی کشور هستند که امروز برای مقاوم‌سازی اقتصاد ملی وارد عرصه تولیدشده و روزبه‌روز توانایی بیشتری برای عرضه محصولات راهبردی موردنیاز صنایع پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: معرفی این افراد و توانمندی‌های آنان برای حفظ چرخه تولید کشور باوجود تحریم ظالمانه دشمنان در فضای رسانه‌ای،‌ موجب امیدواری مردم به آینده و افزایش نگاه تصمیم گیران به ظرفیت‌های داخلی می‌شود.

باباخان گفت:‌ البته ذکر این نکته هم ضروری است که عنوان کردن واژه کارآفرین برای همه افرادی که در فعالیت‌های اقتصادی حضور دارند، صحیح نیست و باید توجه داشت که کارآفرینان حقیقی با داشتن قدرت تحمل ریسک بالا و نوآوری در ارائه محصول می‌توانند در شرایط سخت اقتصادی، موجب افزایش سطح تولید و اشتغال کشور شوند.

وی بیان کرد: حمایت از کارآفرینان واقعی لازمه موفقیت در برابر جنگ اقتصادی دشمنان است چراکه آنان می‌توانند فضای تحریم را به فرصتی برای داخلی سازی محصولات راهبردی موردنیاز کشور،‌ تبدیل کنند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها نقش زیادی در موفقیت طرح و برنامه‌های کارآفرینان نخبه دارند و می‌توانند با پوشش خبری دستاوردهای آنان،‌ فضای مطلوبی برای گسترش تفکر کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان در کشور ایجاد کنند.

آخرین اخبار

تسهیلات تبصره 16

12 ماه قبل
2 دقیقه زمان برای خواندن خبر

گام سوم افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری کریمه استان قم در سال ۱۴۰۱ 

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

گام دوم افزایش سرمایه صندوق از 101 میلیارد به 200 میلیارد ریال

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

دومین رویداد فناورانه ارائه طرح‌های سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی استان قم

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر