آئین تکریم و معارفه رئیس محترم پارک علم و فناوری قم

2 سال قبل
2 دقیقه زمان برای خواندن خبر

نام نیکوگربماند زآدمی                               به کز او ماند سرای زرنگار

بررسی تاریخ صد ساله ایران، تغییرات دائمی را در همه ابعاد اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و… نشان می دهد. ولی شاید معقوله ای که هنوز بدان استوار هستیم و ارزش ­های آن همان ارزش ­های گذشته است، فرهنگ ماست. فرهنگی چند هزار ساله با ارزش­ های راستین و نهادینه شده در روح پاک ایرانی-اسلامی. حفظ این ارزش ­ها و بروز آن ها در تعاملات اجتماعی البته کمی سخت ­تر از گذشته شده است؛ چرا که روابط انسانی نیز پیچیده­ تر گشته. انسان­ هایی که هنوز مانند کوه بر این ارزش­ ها استوار هستد،­ بی­ شک سرمایه ­های نسل کنونی ­اند. انسان­ هایی که منافع خود را بر منافع جمع ترجیح نمی ­دهند،­­­­­ انسان­ هایی که همیشه برپایه خرد و منطق و با چاشنی از خود گذشتگی رفتار می­ کنند و در تلاش ­اند تا اصول اخلاقی را سرلوحه تمام امور خود قرار دهند.

بی شک جناب آقای دکتراخوان علوی مردی ازاین جنس آدم هاست. مردی وقف جوانان این مرز و بوم، برای اعتلای این پرچم سه رنگ. به ندرت می توان بیش از دو دهه مدیریت کرد و با هزاران نفر تعامل داشت و نامی نیکو از خود به یادگار گذاشت. به ندرت می ­توان در هر اجتماع و گروهی که از یک نفر یاد می­ شود جز فضائل اخلاقی و صداقت و پاکدستی از وی چیزی نگفت. همکاری با مردی چنین وارسته برای مجموعه صندوق پژوهش و فناوری کریمه استان قم بی­ شک باعث مباهات بوده و از خداوند منان برای جناب آقای دکتر اخوان علوی آرزوی بهروزی و توفیق داریم.

و خدا را شاکریم که سکان هدایت و راهبری مجموعه زیست بوم نوآوری و فناوری استان قم نیز از این پس در دستان استادی توانمند و خیرخواه چون جناب آقای دکتر رهسپار فرد است. امیدواریم مسیر توسعه و تعالی این زیست بوم همچون گذشته به خوبی طی شود و شاهد رشد و بلوغ جوانان نخبه استان­مان باشیم.

چشم ما در پی خوبان جهان خواهد بود                                تا جهان باقی و آئین محبت باقی است

                                                                                                                         (شهریار)

آخرین اخبار

تسهیلات تبصره 16

12 ماه قبل
2 دقیقه زمان برای خواندن خبر

گام سوم افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری کریمه استان قم در سال ۱۴۰۱ 

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

گام دوم افزایش سرمایه صندوق از 101 میلیارد به 200 میلیارد ریال

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

دومین رویداد فناورانه ارائه طرح‌های سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی استان قم

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر