تودیع و معارفه صندوق پژوهش و فناوری کریمه

3 سال قبل
2 دقیقه زمان برای خواندن خبر

آیین تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید صندوق پژوهش و فناوری کریمه استان قم در تاریخ چهارشنبه 13 اسفند ماه در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان قم برگزار گردید. در این برنامه ضمن تقدیر از خدمات علیرضا باباخان، نیما روحانی به عنوان مدیرعامل جدید این صندوق معارفه شد.

آقای علیرضا باباخان مدیر عامل سابق صندوق پژوهش و فناوری کریمه استان قم با بیان اینکه تمام مسیرهای قانونی که برای قانونگذار اجازه داده شده فعال کردیم، گفت: صندوق کریمه در اکوسیستم استان و کشور آبرویی کسب کرده و بر اساس رتبه بندی جزء صندوق‌های برتر از نظر توان کارشناسی است.

مدیرعامل جدید صندوق کریمه قم آقای نیما روحانی نیز در این آئین با بیان اینکه بر اساس مصوبه اخیر دولت هر استان تنها مجاز به داشتن یک صندوق پژوهش و فناوری است، گفت: توجه به ارتقای جایگاه صندوق کریمه به عنوان تنها صندوق پژوهش و فناوری استان به عنوان نقش ممتاز آن در اکوسیستم فناوری بیش از پیش است.

نیما روحانی با تاکید بر ادامه رشد صندوق کریمه گفت: همگرایی و هماهنگی بیشتر تمام بازیگران اکوسیستم فناوری قم در رشد جایگاه استان ضروری است.

وی با بیان اینکه هم اکنون توان مالی این صندوق در حد مطلوبی قرار دارد، گفت: صندوق کریمه قم در سطح ملی شناخته شده است که حفظ این جایگاه اولویت مجموعه این صندوق است ضمن اینکه توجه بیشتر به شرکت های استان قم از جمله اولویت های هدفگذاری شده صندوق است.

روحانی، ورود صندوق کریمه به سرمایه گذاری در شرکت های خلاق استان را از جمله دیگر اولویت های این صندوق دانست و گفت: هم اکنون این صندوق اولین سرمایه گذاری خود را با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در یکی از شرکت های خلاق استان با همراهی صندوق شکوفایی قم آغاز کرده است.

سیدمهدی سادات، رئیس هیأت مدیره صندوق پژوهش و فناوری کریمه استان قم با بیان اینکه نخستین صندوق‌های پژوهش و نوآوری نوین در پارک فناوری پردیس تأسیس شده است، گفت: صندوق کریمه توانسته اعتمادی در سطح کشور، معاونت علمی و فناوری و مجموعه‌های دیگر کسب کند.

وی با اشاره به نقش بی بدیل استان به واسطه فعالیت‌ها، مرکزیت حوزه علوم انسانی، حضور حوزه‌ها و دفاتر مراجع تقلید گفت: نقش حوزه‌های علمیه پررنگ و بسیار پراهمیت است که در معاونت علمی در چند سال اخیر بحث صنایع خلاق و فناوری فرهنگی و موضع علوم انسانی جدی‌تر گرفته شده و به عنوان حیطه دانش بنیان به آن توجه شده است.

در پایان این مراسم از خدمات علیرضا باباخان مدیرعامل سابق صندوق پژوهش و فناوری کریمه تجلیل و نیما روحانی به عنوان مدیر عامل جدید صندوق پژوهش و فناوری کریمه معرفی شد.

 

 

آخرین اخبار

تسهیلات تبصره 16

12 ماه قبل
2 دقیقه زمان برای خواندن خبر

گام سوم افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری کریمه استان قم در سال ۱۴۰۱ 

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

گام دوم افزایش سرمایه صندوق از 101 میلیارد به 200 میلیارد ریال

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر

دومین رویداد فناورانه ارائه طرح‌های سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی استان قم

1 سال قبل
< 1 دقیقه زمان برای خواندن خبر