بخش عمدهای از شرکتها پس از موفق شدن به تولید محصولات (کالا / خدمت) و عرضه به بازار، به تدریج با چالشهایی نظیر کمبود نقدینگی، تاخیر در تحویل محصول به مشتری و بازاریابی و فروش مواجه میشوند. تجربیات میدانی و مطالعات بین المللی همگی موید این واقعیت هستند که شرکتها در اکثر موارد، میتوانند نیاز به نقدینگی را از طریق کنترل و کاهش هزینه های غیرمفید و اتخاذ راهکارهایی برای بهبود شناخت مشتری و ورود به بازار، کاهش دهند. به عبارت دیگر، پرهیز از انجام هزینه هایی که ارزش افزودهای را برای شرکت به دنبال ندارند، خود، به عنوان یکی از راهکارهای کاهش نیاز به نقدینگی محسوب میشود. همچنین، قائل شدن نقش محوری به مشتری و تلاش برای اِعمال هر چه بیشتر و بهتر نظرات و علایق وی در محصولاتِ ارائه شده، در نهایت به بهبود کیفیت، جلب رضایت مشتری و افزایش فروش منجر میشود.
در این راستا، صندوق کریمه که به صورت حرفه ای و از طریق نرم افزار بومی خود اقدام به عارضه یابی و سپس، توانمندسازی شرکتها با هدف کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت ایشان مینماید، میتواند همراه مناسبی جهت حصول نتایج اثربخش در شرکتهای تولیدی و خدماتی محسوب شود.